Follow | Dashboard


Hai Wafa Syafiqah disini . Thanks stalk my blog . Hope enjoy :)

Entry | About | Board | Credit


perhimpunan dan perhimpunan
setiap hari isnin , mesti ada perhimpunan . grrr -.- kalau cuma lima minit tu , tak kesah la kan . 
ni hampir setengah jam . wohoo , kaki aku tuu dah macam nak tercabut jee :3 
sebelum mula perhimpunan , kena berbaris . berbaris jee dah ambil masa right ?
belum lagu dengan ucapan guru bertugas , ucapan ayahnda , bacaan doa , nyanyian asmaul husna , negaraku , negeri selangor , lagu samttar . 
kenapa lagu samttar ? sebab aku sekolah samttar la . apa pun cannot .
ayahnda berucap dah lebih 15 minit . hadushh >.< 
kaki ni dah lenguh da . 

masuk masuk kelas , aku lahhh orang first yang akan duduk . 
aku juga orang first yang akan curi air orang . 
lepas dah curi tu , baru mengaku yang aku minum . 
sokay . kawan kawan aku sudah memahami perangai aku . Haha XD 


Older post / Newer post