Follow | Dashboard


Hai Wafa Syafiqah disini . Thanks stalk my blog . Hope enjoy :)

Entry | About | Board | Credit


kita comel sikit . awak comel banyak .

Hai nama kita Liyana Jasmin . Kita memang comel dari dulu lagi . Kita lahir dekat korea . sebab tu muka kita ada iras-iras pelakon korea . Kita ada abang , nama abang kita awal ashaari . K blablabla . Oh no wafa ! wake up . haha eh ni memang statement untuk puji diri sendiri ke ? Lewls . 


semalam aku saja borak-borak dengan budak form six . Then ada sorang kakak ni cakap " eh wafa couple dgan budk f5 kan? " Aku terdiam . Aku jawab " Eh mana ada kak . wafa single la " Akak tu jawab lagi " oh yeke ? akak dgr2 cerita je . katanya wafa couple dgan budak f5 " Aku diam je . K rimas . Balik-balik dengar gosip aku couple dengan budak ni la tu la . apa semua ni ? Fikir aku ni batak lelaki ke . K dahh Habis . Hahaha ringkas kan? Mudah bukan? Kankan? Act ceritanya panjang lagi. Tapi aku ingin meringkaskannya. Ahaha xD BM ni A -.- Orang paling teror buat ringkasan. Eh kejapppppp...sakit tangan la . Call ambulans now. Ok nak pegi hospital ni. Babai xoxo 














Older post / Newer post