Follow | Dashboard


Hai Wafa Syafiqah disini . Thanks stalk my blog . Hope enjoy :)

Entry | About | Board | Credit


Nasib Badan

Hai harini last sekolah before raya . Terasa seronok sangat sangat . Ekxited lah katakan nak pergi sekolah . Last day kan ........... mana lah tahu ada orang nak bagi kad raya ke . So aku dengan hati yang gembira datang ke sekolah even hati sebenarnya masih dekat bantal . Dekat sekolah ada ceramah and macam macam lagi program . Dudk dalam dewan . Tak belajar . Hati rasa seronok . 
Majlis khatam Al-quran? Yeah semua suara merdu merdu . Terasa malting . Malting kepala hotak kau . Melting k Melting *peghli awina* Haha 

Masa dekat dewan . Mood aku spoil . Hampir nak mencarut? Cuba elak kan . Bulan ramadhan ni . Sabar wafa . Sabar . Aku nangis? Bukan senang nak nampak aku nangis ok . So hargai lah setiap titisan air mata aku tu *Puih* Nangis sebab apa? mesti tertanya-tanya kn? Bukan nangis sebab tak dapat duit ghayeee . Tapi sebab ada budak spoil kn mood aku . Kuanghajoooo betul . Ok tak apa , wafa baik . Biarkan budak tu . 

Masa dengar ceramah , Ustaz tu kan . dia kan . cerita pasal ________ . Hahaha k gelak habis habis dekat dewan . Bukan nak berlapik ke apa ke . Kalau tak ada lapik , aku beli kan . Lapik meja aku banyak kat rumah tu . Hahaha cakap terang , padat , senang difahami . Tapi cuma kelako :P 

Actually nak bagitahu ni . Hm................................................. otak dah "0" Tak ada idea . Ok jumpa nanti k? dekat mana? mana mana sahaja yg boleh dijumpai . Pukul berapa? Berapa-berapa sahaja yg anda nak . Kita rindu dia  . sayang dia ketat-ketat . kita nak dia . nak dia . nak dia . 

OK SELAMAT HARI RAYA . 



Older post / Newer post